Tento postup zvoľte, pokiaľ už máte dohodnutý termín servisu naplánovaným online, telefonicky alebo emailom. V tomto prípade
Postup:
Myslíme aj na situácie, kedy potrebujete odovzdať vozidlo do servisu mimo našich otváracích hodín, a nie ste do servisu objednaný.
Pri voľbe vyzdvihnutia vozidla cez Digitálnu recepciu Vám zašleme kód k vyzdvihnutie v SMS notifikácii.
Služba CHECK OUT je aktuálne dostupná len pre zákazníkov, ktorí majú s nami uzavretý bezhotovostný platobný styk a /alebo majú zakúpené servisné balíky BRI alebo BSI.
V prípade, že neviete ako postupovať v procese Digitálnej recepcie, alebo sa vyskytne akýkoľvek problém, využite tlačidlo „POTREBUJETE POMOC?“. Týmto tlačidlom kontaktujete priamo nášho technika, ktorý Vám rád poradí, ako postupovať.