DIGITÁLNA RECEPCIA

ODOVZDANIE A VYZDVIHNUTIE VÁŠHO VOZIDLA
KEDYKOĽVEK A BEZKONTAKTNE.

VAŠE VÝHODY

  • Maximálna flexibilita odovzdania kľúčov na báze 24/7
  • Bezkontaktná registrácia bez čakania.
  • Najlepší servis.
  • Maximálna nezávislosť.

ODOVZDANIE VOZIDLA – V PRÍPADE, ŽE UŽ MÁTE DOHODNUTÝ TERMÍN

Tento postup zvoľte, pokiaľ už máte dohodnutý termín servisu naplánovaným online, telefonicky alebo emailom. V tomto prípade


Postup:

  • Odstavte vozidlo na parkovisku pre zákazníkov.
  • Z vozidla vyberiete všetky veci, ktoré si chcete zobrať so sebou.
  • V prípade poistnej udalosti ponechajte dokumenty k poistnej udalosti vo vozidle a napíšete to do poznámky počas registrácie.
  • Digitálnu recepciu nájdete v hlavnom vchode hneď za prvými dverami.
  • Na displeji digitálnej recepcie sa prosím prihláste voľbou „CHECK IN“, zadaním vášho EČV, mobilným kontaktom alebo notifikačným kódom zaslaným v SMS.
  • Vyznačte na mapke kde ste zaparkovali vozidlo.
  • V poslednom kroku vložte prosím kľúč od vozidla do schránky, ktorá sa otvorí po vyplnení údajov.
  • Po zavretí schránky obdržíme notifikáciu o odovzdaní vozidla.
  • Náš servis obdrží upozornenie, že bol odovzdaný kľúč od vozidla, a následne v naplánovanom termíne začneme realizovať servisné práce.

ODOVZDANIE VOZIDLA – V PRÍPADE, ŽE EŠTE NEMÁTE DOHODNUTÝ TERMÍN

Myslíme aj na situácie, kedy potrebujete odovzdať vozidlo do servisu mimo našich otváracích hodín, a nie ste do servisu objednaný.

  • Odstavte vozidlo na parkovisku pre zákazníkov.
  • Z vozidla vyberiete všetky veci, ktoré si chcete zobrať so sebou.
  • V prípade poistnej udalosti ponechajte dokumenty k poistnej udalosti vo vozidle a napíšete to do poznámky počas registrácie.
  • Digitálnu recepciu nájdete v hlavnom vchode hneď za prvými dverami.
  • Na displeji recepcie sa prosím prihlásite cez „ŽIADNA SCHÔDZKA?
  • Vyplníte identifikačné údaje a popíšete problém vozidla
  • Vyznačte na mapke kde ste zaparkovali vozidlo.
  • Na záver odovzdáte kľúč od vozidla do skrinky, ktorá sa otvorí po vyplnení údajov
  • Po zavretí schránky obdržíme notifikáciu o odovzdaní vozidla.
  • Náš servis obdrží upozornenie, že bol odovzdaný kľúč od vozidla, a v najbližšom čase Vás bude kontaktovať servisný poradca, ohľadom vytvorenia zákazky 

VYZDVIHNUTIE VOZIDLA

Pri voľbe vyzdvihnutia vozidla cez Digitálnu recepciu Vám zašleme kód k vyzdvihnutie v SMS notifikácii.

  • Vozidlo môžete vyzdvihnúť v akomkoľvek čase tri dni od notifikácie.
  • Na displeji Digitálnej recepcie po voľbe „CHECK OUT“, zadajte prosím kód, ktorý Vám bol zaslaný v SMS notifikácii.
  • Po zadaní kódu sa na displeji zobrazí miesto, kde je Vaše vozidlo zaparkované a otvorí schránka, v ktorej je uložený kľúč od Vášho vozidla.

POZNÁMKA

Služba CHECK OUT je aktuálne dostupná len pre zákazníkov, ktorí majú s nami uzavretý bezhotovostný platobný styk a /alebo majú zakúpené servisné balíky BRI alebo BSI.

POTREBUJETE POMOC?

V prípade, že neviete ako postupovať v procese Digitálnej recepcie, alebo sa vyskytne akýkoľvek problém, využite tlačidlo „POTREBUJETE POMOC?“. Týmto tlačidlom kontaktujete priamo nášho technika, ktorý Vám rád poradí, ako postupovať.


Objavte viac

Súbory cookie na doméne auto-motiv.sk.

Akceptujte súbory cookie.
Zistiť viac, vrátane informácií o tom, ako odmietnuť súbory cookie.